24 December 2008

kekasih yang tak di anggap

Aku mentari

Tapi tak menghangatkan mu

Aku pelangi Tak memberi warna dihidupmu

Aku sang bulan Tak menerangi malammu

Akulah bintang Yang hilang ditelan kegelapan

Selalu itu yang Kau ucapkan padaku

Sebagai kekasih yang tak dianggap

Aku hanya bisa mencoba mengalah

Menahan setiap amarah A

ku sang bulan Tak menerangi malammu

Akulah bintang Yang hilang ditelan kegelapan

Sebagai kekasih yang tak dianggap

Aku hanya bisa mencoba mengalah

Menahan setiap amarah

Sebagai kekasih yang tak dianggap

Aku hanya bisa mencoba bersabar

Ku yakin kau kan berubah......

1 comment:

jelikweyh said...

sedih lak bc bait2 ko nih ...
ak x tahu tuh lagu ...
skali ak invite kwn ak yg girl nih bc ...
br ku tahu der lagu ...
s'mlm x citer pn psl nih ...
patut lh ak pelik bila ko taip kekasih yg x d'anggap ...
hint upernyer ...

razin pn rindu kt ko ... ak g kopi pasta skit2 jerk bhgn yg kita chat smlm ... m'lampo klu kasi sumer ... der tanya gak psl ko ... 2 org kembo yg x dpt d'pisahkan ...

ko igt x dolu2 klu ak tanya razin mn , ko jwb "der dh mati kot..." haha ... hambek ko skang ko rindu sm der ...