17 August 2008

Di Patuk Ular Yang Sama...

Zahar situ sana sini....
setelah pulang dari rehlah iskandariah...
balik kaherah,leh dapat berita gembira,keputusan dah keluar...
kawan g tgk kan,tau-tau x lulus lagi..
aduhai,sedih x gile....
x puas ati,sok nyer kau g tgk sndri..
sekali betul da,siap amik pic lg..
pic private,xleh tunjuk..
kepala da blur da...
dah la evoiz x leh pakai.
nak call mak suh kim duit bulanan pun xleh
ni da gagal,lg la segan aku nak minta..
sblm software call mak leh pkai.
aku da plan mcm2 da..
da rekey2 ipt..
da rekey2 kje..
rse mcm ramai je yg kecewa ngn result yg aku dapat...
lau tau jd camni,awl2 lg ak da biarlah rahsia..
dan kisah ku yang masih panjang....
menambahkan berat yang memandang...
nyanyi lak...
aku tetap nak kat cni....
tp tu semua bergantung pd mak aku...
pastu,dlm dua tiga ari..
da ok da,da leh call da
ak kol,cite2,tye2,dan akhirnya...
mak aku suh teruskan...
tp mak aku suh alik mesia jap..
aku dengar camtu jek,aku mule mencari pasport...
kecewa,ada yang main sorok2..
pastu aku buat ops sorry.mengemas ape yg x kemas..
dan akhirnya jumpa..
semoga-semoga la ye...
cian-cian...
tu je la yang abg tau...
argh!!!!!!!pedihnyer ayat......
er...just iklan..
ehe...

1 comment:

jelikweyh said...

lor ... ko t'msk dlm golongan yg gagal tuh kew ... ak ad bc paper yg rmi student al azhar gagal ... MOU d'batalkan sbb yg lulus pn 30% jerk ... so sorry ... usaha lg !!! owh , blk MAS erk ??? suker ler tuh ... lps nih jgn sok sek yg bkn2 dlm blog psl x blk raya lak ... kuat kn semangat ... that's mean , ko kena repeat blk lh yerk ... cian nyer