21 May 2008

kusut masai..

argh...
ketensenan yg melanda diri...
aku kekusutan...
:hilo:
semalam tahriri quran,boleh tahan gak r soalan..
aku pening,badan aku tertekan,sakit2,aku balik peksa,tanpa tunggu,bas 80 palang lalu,aku berlari dan berlari...
jiwa dan fikiran aku melayang ntah ke mana..memikirkan ape yg bakal berlaku bulan 8 nnt dan masih adakah bulan 9 utk aku...
time tgh2 blur tu,sampai kat awal sabik,kat kuliah banat,aku terperasan bende yg menarik..
sampai ctu,ad la akhwat yang naik bas,akhwat bse la,kat depan jek,jd die pasing2 la duit nk bg kat konduktor yg duk kat belakang.time duit tu berjalan dari depan,aku perhatikan je,sampai kat sorang lelaki dewasa ni,die leh amik duit tu,masuk poket die n ganti ngan duit die.aku heran dan cube memahami ap yg sedang berlaku..tp oleh kerana aku tengah pening,jd aku tgk je la diam2..
sampai asyir,nak terjun dari bas lak.duk mesir ni ari2 wat stunt,lompat dan terjun dari bas..
kepala aku tengah pening2,aku pun melalui pasar utk balik umah..time tgh jln2 tu,terasa nak lepak2 jap,maka aku minum2 asobiah,pastu makan2 "nasi dengan susu".time tgh lepak2,ade lak arab semeja ngan aku ajak aku ngurat.leh kcau2 awek2 yg tgh lalu lalang,ehem2,cni klau ngurat,x nmpk mcm ngurat,mcm bisik2 gitu2 jek.sekali tu,ad yg toleh,gigil la iman aku..
tp mcm best gak la,kurang ckit tensen aku.sampai2 umah,bru je on,dah ad yg ty psl exam.trs dtg balik pening tu.
aku pun jawab la mcm bse soalan2 camtu...tgh bace2 berita sambil2 tgk katun,badan dpn pc,tp hati kat mane ntah,pastu aku g dapur,lalu aku main masak2 ngan zaki..
:scream:
semoga berjaya semua..ehe..


:okay:

2 comments:

jelikweyh said...

ajak lh razin men masak2 ngan ko ... mesti tension ko ilang ... :-p

Syababulislam said...

aku dah pesan...
jgn jd degil..
jaga batas...