28 April 2008

Buang tebiat...

Arini aku bgn ntah kul bape ntah,bgn2 pastu solat zuhur,pastu makan,arini ustaz Zaki masak kenyit ,sedap...

Pastu aku cube main2 ngan anti-virus aku,main punye main,dah jd yang pelik²,anti-virus aku ni leh block ape yang aku download ngan ape yang aku sharing.

Aku pening2 jap,aku terus set up komputer aku sambil² itu,aku pun siap²kan diri untuk basuh baju.

Pas da settle semua,aku tgk dlm peti ais mcm kosong jek.aku dengan kepala tgh x betul amik duit lalu pergi ke pasar mencari ikan.bagusnyer aku,pagi² dah cari ikan,tp bukan pukul 7 @ 8 pg,tp pukul 2 pg.jalan² sambil mengharapkan keajaiban,akhirnya tiada satu pun kedai ikan yang buka. *klau nak beli ikan,beli petang² ckit,biar ais tu cair dlu,klau x,nnt berat ais jek..rugi²...

oleh kerana aku kecewa merajuk ,an yang telah menemani aku mencari ikan telah memujuk aku dengan mengajak untuk makan qusyairi.

aku pulang ke rumah dan cube² nak main² ngan blog lak..
er..mcm ade part arini yang aku miss nak tulis,tp lantak r,wat selambe jek..setan
sekian..

No comments: